sentAp! KUNIN WOO..



Sudah di pasaran! Dapatkan di Kedai Galeri Balai Seni Lukis Negara & Galeri PETRONAS sebelum terlambat :)

Comments

deathadder said…
SENTAP! SENgaja TArik Perhatian! another harian metro in arts version....
"The monster of advertisement... is a sort of octopus with innumerable tentacles. It throws out to right and left, in front and behind, its clammy arms, and gathers in, through its thousand little suckers, all the gossip and slander and praise afloat, to spit out again at the public." - Sarah Bernhardt
Anonymous said…
Bersih 2.0: Merakam Semangat Zaman/Capturing The Spirit Of The Times – Pertandingan Menulis Esei dan Cereka di dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.

Lebih daripada RM6,000.00 untuk dimenangi + buku-buku + tshirt diskopi + peluang untuk karya anda diterbitkan di dalam bentuk buku!

Kalau anda berminat untuk terlibat di dalam usaha bersama merakam semangat zaman dan memenangi hadiah-hadiah tersebut, sila baca butiran, syarat dan peraturan pertandingan ini di:

http://diskopi.wordpress.com

Anda boleh juga download poster pertandingan menulis esei dan cereka ini di dalam format jpeg file dan meletakkannya di blog, website atau facebook anda.

Tolong war-warkan tentang pertandingan ini kepada jaringan dan kawan-kawan anda baik yang di online mahu pun offline!

Terima kaseh.
deathadder yang halimunan..

thanks man for the new parenthesis. however, my instinct says that you've never even browse through sentap before. So, please do get a copy and indulge..before you make any mediocre statement and malicious accusations :P

hmm.. how i wish our sales are like harian metro!

Popular posts from this blog

Koleksi Saya #4

Sundal Malam

NARATIF SENI RUPA MALAYSIA