Sunday, March 15, 2009

INNALILLAHIWAINNAILAIHIROJI'UNNNN

Pagi ni jalan-jalan ke Lokkin. Cari buku dan tshirt bundle. Teringat pula nak singgah di pokok yang popular itu. Hah! Tengok-tengok berduyun manusia sedang bersidang di bawah pokok..bicara tentang plak yang dah dialgojo Majlis Bandaraya Ipoh. Macam-macam spekulasi. Ada yang kata pokok tu tak lama lagi akan ditebang kerana ada pihak nak buat jalan terus merentangi ke 5 lagi anak pokok yang baru ditanam tempohari..terus ke pintu pagar SUK.

SAYANGILAH ALAM SEKITAR!










3 comments:

Pyanhabib said...

fuh! ingat, pokok-pokok sekali kena rodok! (entah-entah lepas ni pokok-pokok pun dilingkupkan. isyyy, longkang betul otak diaorang!)

guru besar haneem kaydeen said...

lima pokok baru tu masih ada.cuma papantanda 5 prinsip tu dah elek - krew sendawa melaporkan hehe

Fa-T said...

ahaha... arwah dulu tak sempat nak bagi oksigen cukup2 kat makhluk kat SUK nun...