INNALILLAHIWAINNAILAIHIROJI'UNNNN

Pagi ni jalan-jalan ke Lokkin. Cari buku dan tshirt bundle. Teringat pula nak singgah di pokok yang popular itu. Hah! Tengok-tengok berduyun manusia sedang bersidang di bawah pokok..bicara tentang plak yang dah dialgojo Majlis Bandaraya Ipoh. Macam-macam spekulasi. Ada yang kata pokok tu tak lama lagi akan ditebang kerana ada pihak nak buat jalan terus merentangi ke 5 lagi anak pokok yang baru ditanam tempohari..terus ke pintu pagar SUK.

SAYANGILAH ALAM SEKITAR!










Comments

Pyanhabib said…
fuh! ingat, pokok-pokok sekali kena rodok! (entah-entah lepas ni pokok-pokok pun dilingkupkan. isyyy, longkang betul otak diaorang!)
lima pokok baru tu masih ada.cuma papantanda 5 prinsip tu dah elek - krew sendawa melaporkan hehe
Fa-T said…
ahaha... arwah dulu tak sempat nak bagi oksigen cukup2 kat makhluk kat SUK nun...

Popular posts from this blog

Redza Piyadasa

Koleksi Saya #4

Malique OK