Hari Ini Aku Nak Jadi...



Mudah sungguh nak menipu zaman sekarang ni! Dalam beberapa saat, aku boleh memilih untuk menjadi watak macam-macam. Pergilah jenguk program ni http://www.yearbookyourself.com/. Ini juga satu bentuk seni visual. Dijamin mesti ketawa sampai tergolek-golek nanti :)

Comments

cayalah kak anim, dasat tul.. real cam kak anim idup zaman dedolu, hehehe... kak anim, bley ke nak mntak add saudara AF Husin kita 2? da lama tringin nk g jenguk dia, tapi asal cakap nak datang je mest dia tak bagi. rasa tak patut sangat x g jenguk...
hm rasanya lebih molek terus call dia aje cakap nak ziarah. sebab dia ada waktu2 kalau terlalu sakit memang tak mahu berjumpa. good luck!
MeDiArTpAsSiOn said…
Tang mata buntang dan bibir Serena Williams tu yg takleh nak tipu. CSI sure sonang2 cariknyer
err..insuran mulut dah renew ke? :)
MeDiArTpAsSiOn said…
Hahahahahahahahmidah! hahahahahahahampeh! hehehehehehehehenjut! kahkahkahkahak! Insuran ambik seumur hidup kat Tuhan.
cikbie said…
neem,kau wak pulok gambor kau masa tua..baru nampak real lg..

Popular posts from this blog

Redza Piyadasa

Koleksi Saya #4

Malique OK