Pameran BERTEMU SALINA




Esok jam 2.30 petang, jika tiada aral melintang aku akan menjadi ahli panel untuk sebuah wacana mengenai pameran bertajuk BERTEMU SALINA di Fakulti Seni Halus Uitm Perak. Panel jemputan lain adalah Pak Samad sendiri, Puan Zanita Anuar, kurator besar Balai Seni Lukis Negara sementara fasilitator ialah Encik Noor Azizan PAIMAN (UiTM)

Cayalah UiTM Perock!

ps: Bagi sesiapa yang sudah selesai mengundi di Bukit Gantang nanti bolehlah singgah. Selamat mengundi. May the best man win.

Pameran BERTEMU SALINA (Hasil kerja terpilih para pelajar tahun akhir Program Seni Halus sesi Disember 2008)berlangsung di Galeri UiTM Sri Iskandar dari 6 April - 6 Mei 2009.

Antara karya:













Sekitar acara (dikemaskini 7 April 09):

Comments

MARSLI N.O said…
Sdr Haneem: Sudah melihat AF. Dan aku tercari di mana pautan ke blogku. Sdr Lupa atau memang tidak sudi berkongsi?

Jangan amarah kerana aku bertanya.

Marsli N.O
sedap tu bertemu dgh salina
haha..boleh saja dipaut kalau dah diberi greenlite oleh pemiliknya
ya, sama2 kita doakan moga AF segera sembuh

ise- salina tetap wujud setelah 50 tahun..'daerah persundalan' masih segar di bumi malaysia
meriah sekali majlisnya
PutRiZ DaMia said…
ada nmpk td ms lalu depan uitm...mmg nk pergi tgk apabila ada masa terluang...kemungkinan hujung mggu ni slps habis kelas di uitm akan ku ajak semua rakan sekuliah ku ke pameran 'Bertemu Salina'...
D'Rimba said…
Salam, sayapun suka seni tapi saya tidak berseni...Jemputlah ke blog saya kot ada sikit seni..Jemputlah ya sudikan diri
kamal sabran said…
perock memang rock :)
zizie ali said…
minat watak Bulat dan Kurupaya Samy.
MARSLI N.O said…
Salam Haneem: Saya selalu diharukan oleh kebaikan orang lain terhadap saya, yang kadang-kala terlalu lambat saya balas. Untuk itu, saya ingin memohon maaf.

Marsli N.O
MeDiArTpAsSiOn said…
Tumpang lalu. Pencarian Artis Video Malaysia.harap Guru Besar boleh bantu sama.
http://www.vid30art.blogspot.com
akum..

kak anem, masih membuat 'kajian simiotik'.. takkanlah ada gambar pak samad berlatarbelakangkan sculpture kambing dalam gambar 2...hehehe...
d'rimba - selamat berpaut

sdr marsli - maaf untuk apa lak nie..

medi- wa pun video artist amatur :)

tapa - kambin tu kebal dibuat dari besi..jadi dia tak risau pon kalau nak kena qiqah hehe
nerve said…
sy pun tangan seni jugak guru besar!huhu
MeDiArTpAsSiOn said…
Cikgu, Plz send me ur latest bio & sample of ur works at
vid30art@gmail.com
wokey no problem..demi peminat setiaku punye pasal ;)

Popular posts from this blog

Redza Piyadasa

Koleksi Saya #4

Malique OK