PEREMPUAN, HUJAN & KEMATIAN



Hanya untuk yang berjiwa kental..

Comments

JHaZKiTaRo said…
salam maulidur Rasul dari bumi Dublin, Ireland.. blog walking kejap.. rajin2, jemput laa singgah ke my blog, Aku Sebutir Pasir.. :)
jauh perjalanan luas pengalaman...selamat meneroka dunia!
Pyanhabib said…
oit, poster beso tapi kedet tetel halusssss... (bukan kecik). tak sempat hero heroin tukang tarik langsir, tukang pegang lampu, tukang main muzik, tukang mekap, tukang sambung wayar nak femes kat poster, halussss nak baca pung tak nampak! tu, tarikh, masa tempat pung ditulis halussssss... warga emas nak baca pung tak nampak, wooo!
laa.. awat tak klik kat gambo tu.. haih.

lebar lat tersengeh tadi, masa saya bacakan sms abg pyan.. mesti ada nostalgia apa2 nih..huhu
WanBeruas said…
salam,wa selalu sangat ketinggalan akan pgram YKP nih..yang baru ni pun bro Meor Pesta Jiwa yang informkan idak kalu tak merasa jugak..
Coffeeholic said…
saya perlu nonton cerita ini.
ingat kan saya yah;)

Popular posts from this blog

Redza Piyadasa

Koleksi Saya #4

Malique OK