Thursday, February 25, 2010

PEREMPUAN, HUJAN & KEMATIAN



Hanya untuk yang berjiwa kental..

6 comments:

JHaZKiTaRo said...

salam maulidur Rasul dari bumi Dublin, Ireland.. blog walking kejap.. rajin2, jemput laa singgah ke my blog, Aku Sebutir Pasir.. :)

guru besar haneem kaydeen said...

jauh perjalanan luas pengalaman...selamat meneroka dunia!

Pyanhabib said...

oit, poster beso tapi kedet tetel halusssss... (bukan kecik). tak sempat hero heroin tukang tarik langsir, tukang pegang lampu, tukang main muzik, tukang mekap, tukang sambung wayar nak femes kat poster, halussss nak baca pung tak nampak! tu, tarikh, masa tempat pung ditulis halussssss... warga emas nak baca pung tak nampak, wooo!

guru besar haneem kaydeen said...

laa.. awat tak klik kat gambo tu.. haih.

lebar lat tersengeh tadi, masa saya bacakan sms abg pyan.. mesti ada nostalgia apa2 nih..huhu

WanBeruas said...

salam,wa selalu sangat ketinggalan akan pgram YKP nih..yang baru ni pun bro Meor Pesta Jiwa yang informkan idak kalu tak merasa jugak..

Coffeeholic said...

saya perlu nonton cerita ini.
ingat kan saya yah;)